heeyhoe ..

jenny tha kings blogg. kommer snart. stay tuned ! hihi <3


Kommentarer
Postat av: MelonGustav

Jag vet inte vart jag ska ta vägen och vilka vägar som kommer bära osv. "Tha king" är ytterst trovärdigt ett typ av ungdoms slang om jag anser rätt? Om det har en åkomma från de gyllena bokstäverna "king" så finner jag denna mening lagom rogivande. Att en ordinarie människa, så fullkomligt vanlig som de allra flesta skulle utnämna sig till konungen är ganska arrogant. Hur skulle då Sveriges regerande ta vid sig om han fått blotta sitt öga i dina ord. Antagligen hade han funnit det lögnaktigt och felstämplat. Nu vet jag ju dock inte om dina skriverier är fullkomligt bemannade eller om det saknas en bit, t.ex "jag lustade mig, det var absolut inte sanningen". Vänligen värna mig med ett igenomtänkt svar, kramar och piskerier från din MelonGustav.

2010-10-19 @ 17:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0